Ik heb al sinds maandag 06/09 geen internet en digitale tv. Ondertussen al meerdere malen gebeld en krijg telkens te horen dat het een probleem buiten (in de kast) is en ik gewoon moet wachten. Er zijn geen werken in de straat (Jules Steursstraat in Deurne), deze week nog geen technicus van Proximus gezien. Op de vraag wat het probleem exact is of hoe lang het zal duren, krijg ik geen antwoord. Resultaat is dat ik mijn job niet kan doen zonder internet en dus geld verlies. Laatste antwoord dat ik kreeg aan de telefoon vandaag was ‘Mevrouw, u kan nog vaak bellen, maar wij zullen u elke keer hetzelfde antwoord geven en dat is dat u maar moet wachten’. Als ik vraag om het probleem te escaleren, word ik gewoon weggestuurd.
Mijn vraag: wat kan ik doen en wie kan ik contacteren om 1. te weten te komen wat het probleem in de straat juist is (als ik bel, krijg ik te horen dat het probleem niet eens beschreven staat). 2. dit te kunnen escaleren zodat ik spoedig weer internet en tv heb? Welke dienst/technicus kan mij informatie geven zodat ik tenminste een indicatie heb hoe lang dit probleem zal aanhouden en ik tenminste een regeling met mijn werk kan treffen.
bedankt alvast