Ik heb nu al 2 dagen geen internet meer thuis. Als ik bel of stuur krijg ik steeds "dit is een probleem bij proximus zelf, we lossen het zo snel mogelijk op" ... na 2 dagen nog altijd niets. Geen internet, geen tv dus ook alle smart toestellen zijn onbruikbaar. Verplicht thuiswerk is dus geen optie meer
FYI: hier zal pas maandag iemand van het Proximus forumteam kunnen reageren aangezien zij in het weekend op het forum niet langskomen.
Ik heb nu al 2 dagen geen internet meer thuis. Als ik bel of stuur krijg ik steeds "dit is een probleem bij proximus zelf, we lossen het zo snel mogelijk op" ... na 2 dagen nog altijd niets. Geen internet, geen tv dus ook alle smart toestellen zijn onbruikbaar. Verplicht thuiswerk is dus geen optie meer
je bent jammer genoeg betrokken bij een algemeen probleem
onze teams zijn hiervan op de hoogte en bezig dit aan het oplossen
onze excuses hiervoor
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.