Vraag

agenda instellen voor proximus account

  • 16 September 2021
  • 0 reacties
  • 131 Bekeken

Badge +1

hallo,

Ik heb een serieus probleem om mijn agenda te sync’en met mijn proximus account die in de app staat van windows 10.

Afspraken staan niet in de agenda vermeld.

Ik gebruik dus windows 10, mét de “mail” app van windows zelf. (geen office 365!).

In deze “mail” app staan er vier accounts: outlook, gmail, skynet en proximus.

Als ik naar mijn agenda ga….. staat daar alleen maar: gmail én outlook als account, hoe kan ik dit veranderen zodat ik in mijn agenda ook proximus zie staan en opgenomen wordt?

Reeds vanalles geprobeerd, zoals: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/je-mailbox-instellen/email-instellen-op-je-gsm-tablet-of-computer.html

werkt niet als ik dit volg. Krijg steeds errorcode 80004005.


0 reacties

Geen reactie

Reageer