Vraag

afspraak

  • 10 December 2021
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Ik vind het schandalig hoe proximus met haar klanten omgaat!!!

Ik heb een tv abonnement aangesloten de kosten betaald enz dan komt Proximus af met een afspraak voor installatie voor 20 januari dat is bijna 2 maanden wachten 

Dit is gewoon schandalig hoe proximus mensen een contract aansmeert van 2 jaar en dan haar klanten als honden maanden laat wachten om een kabeltje te komen aansluiten 

Schandalig en laf!!!!!

 

 

 


4 reacties

FYI: Best ook zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten indien je één of ander wilt verduidelijken.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Nordin ame Dit betreft een aansluiting op ons fiber netwerk waarbij de technieker op 08/12 is langsgeweest en heeft geconstateerd dat de ONTP (= de optische invoerdoos) bij de renovatie werd verwijderd. Hiervoor moet er daarom een lasser langskomen. Deze interventie staat gepland voor 17/01/2021. Groetjes, Antonella

Da weet ik ook wel... maar als jullie collega de tijd neemt om goed te kijken dan had hij geconstateerd dat er ook een koperen aansluiting is waar geen lasser voor nodig is.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Nordin ame  Het installatieadres bevindt zich in een Fiber-zone. Een aansluiting op koper is dus niet meer mogelijk. Groetjes, Antonella

Reageer