Sinds 16 september valt constant mijn adsl verbinding weg en moet de modem herstarten. De Proximus techniekers hebben binnen alle aansluitingen vernieuwd, deze week werd er zelfs een nieuwe kabel van buiten naar binnen gelegd en ook in de verdeelkast van Proximus werd de aansluiting al nagekeken. Na elk bezoek van de technieker werkt alles een paar uur en dan begint de miserie opnieuw. Als oplossing gebruik ik momenteel mijn gsm als hotspot maar dit kan absoluut niet de bedoeling zijn. Ik begin er stilaan aan te denken om over te stappen naar de concurrentie indien hier niet snel een oplossing uit de bus komt. Probeer in deze Corona tijden maar eens deftig thuis te werken zonder deftige internetverbinding.
Sinds 16 september valt constant mijn adsl verbinding weg en moet de modem herstarten. De Proximus techniekers hebben binnen alle aansluitingen vernieuwd, deze week werd er zelfs een nieuwe kabel van buiten naar binnen gelegd en ook in de verdeelkast van Proximus werd de aansluiting al nagekeken. Na elk bezoek van de technieker werkt alles een paar uur en dan begint de miserie opnieuw. Als oplossing gebruik ik momenteel mijn gsm als hotspot maar dit kan absoluut niet de bedoeling zijn. Ik begin er stilaan aan te denken om over te stappen naar de concurrentie indien hier niet snel een oplossing uit de bus komt. Probeer in deze Corona tijden maar eens deftig thuis te werken zonder deftige internetverbinding.
hi, ik heb je verbinding gecontroleerd en zie dat de fysieke warden hiervoor nog steeds niet ok zijn
we kunnen hiervoor best opnieuw iemand langssturen
als je een aantal voorkeurs datums kan doorgeven dan maak ik een afspraak voor je
Ik werk volgende week (van 5 tot 10 oktober) van thuis uit en ben alle dagen beschikbaar. Dit moet nu maar eens voorgoed opgelost worden!
FYI: Pas maandag komen de proximus medewerkers hier terug langs op het forum
tenzij er toch nog zal gereageerd worden, maar ik denk het niet!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.