Door zeer trage verbinding (te ver van kast) heeft Proximus vorige week een Lte modem bijgeplaatst zodat de snelheden tot een aanvaardbare 20 Mb oplopen. Sedert de installatie van de 4g modem ondervinden wij regelmatig problemen op bepaalde website zoals facebook, smartschool, ...
Foutmelding err_connection_refused. Deze site is niet bereikbaar
Heropstarten van systemen helpt niet. BBox werd gisteren vervangen maar probleem blijft aanhouden waardoor we verplicht waren om terug te schakelen naar de oude adsl verbinding zonder Lte 4G modem.
Iemand een idee waaraan dit zou kunnen liggen ?
Bladzijde 6 / 6
@ GeertC Klantnummer werd toegevoegd in profiel. Bedankt!
Je hebt een aansluiting van 70Mbts zie ik, hierop heb je de mogelijkheid om 3 decoders in HD op te gebruiken.
over welk adres ging dit dan?
je mag me dat in een privé bericht doorsturen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.