Vraag

Activatie overstap glasvezel

  • 6 May 2020
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

Dag, op 12 maart deed ik via een winkel een aanvraag om over te schakelen op het fiber netwerk na een Proximus reclame in de bus gekregen te hebben met mooie voorstellen. Deze aanvraag werd mij via mail op 17 maart bevestigd met een afspraak van een technicus voor de omschakeling. Wegens corona werd dat bezoek uitgesteld tot 30 april en op die datum uitgevoerd. Na alles geïnstalleerd te hebben nam de technicus contact op met proximus voor de activatie. Dat was blijkbaar niet mogelijk aangezien niemand competent voor de activatie nog aanwezig is na 16h blijkt!

Dan afspraak gemaakt op maandag 4 mei. De technicus komt langs maar na contact met proximus blijkt dat de activatie niet mogelijk was wegens een technisch probleem ook na meerdere contacten bij Proximus geraadpleegd te hebben niet op te lossen. Dus nog altijd geen Fiber en absoluut geen uitzicht op een datum waar dat wel kan. Het internet van de toekomst niet bij Proximus ? dan maar terug naar het oude zeker?

Wat mij ook tegen de borst stoot is dat ik als klant seder 1968 (dus meer dan 50 jaar)geen 6 maand gratis krijg maar nieuwe aansluitingen wel. .

Van klantvriendelijkheid gesproken! 

Met groet


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Andreas 

Beste,

het spijt me dat het zo gelopen is en dat de omzetting niet in orde is.

Glasvezel aansluiten is idd een zeer ingewikkelde materie, alles moet kloppen.

Ik heb je vraag doorgestuurd naar het Fiber Team om feedback te krijgen.

Wordt vervolgd.

Vriendelijke groeten,

Tina

Dank voor de reactie Tina, zou toch graag weten hoe de vork aan de steel zit en dan beslissen of ik moet afzien van mijn aanvraag en op koper blijven. Ik heb een sterk vermoeden dat er nog veel kinderziekten zullen zijn en in dat geval blijf ik dan liever op koper.

Tot overmaat nu geen vaste lijn meer, steeds bezettoon.

Reputatie 7
Badge +3

@Andreas Ik geef uw probleem door aan de technische dienst voor nazicht.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@Joel M  effen ter zijde, maar is proximus op de hoogte dat bv als je de link aanklikt voor recente topics dat je dan altijd het volgende krijgt :

 

Reageer