Skip to main content

Beste

 

Vandaag zijn modem en tv-box geïnstalleerd en deze werken. We kunnen echter niet inloggen/gebruik maken op my proximus, omdat we nog officieel klant zijn

 

We kunnen als ‘nieuwe klant’ wel inloggen op de app, maar krijgen de melding ‘geen producten gevonden’

 

Dit hebben we gedaan via dit  mailadres

Kan u ons de nodige gegevens bezorgen zodat we te volle van uw diensten gebruik kunnen maken.

 

Vriendelijke groet

 

Timo Vanbuel

Als je nog maar onlangs klant bent kan het zijn dat nog niet alles doorgestroomd is en de nodige koppelingen nog niet gelegd zijn.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen om dit verder na te trekken.

NB: best nooit privé gegevens op een openbaar forum zetten war iedereen alles kan lezen, maar wel in je forumprofiel.

NB: Je hebt maar één uur de tijd om een gepost bericht aan te passen.


@broechem  Ja ik zie dat je nog geen account hebt voor My proximus. Ik heb een uitnodiging verzonden naar je mailadres. Groetjes Luc


Reageer