Beantwoord

Account verwijderen

  • 22 January 2022
  • 8 reacties
  • 146 Bekeken

Momenteel is gsm nummer gelinkt aan werk, wil dit profiel verwijderen om mijn nummer te linken aan privé Proximus account..

Na meerdere gelijkaardige verzoeken op het forum, heb ik intussen alle gevraagde gegevens ingevuld in mij forumprofiel; veel dank aan een medewerker om het ticket te behandelen.

icon

Beste antwoord door AntonellaD 24 January 2022, 15:27

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@22012022  Bedoel je dat je jouw gsm-nummer wenst over te zetten van jouw werkgever naar jou als particulier? Zo ja, dan moet je deze aanvraag opstarten bij jouw werkgever. Dit is namelijk een corporate klant en hebben hun eigen account manager bij Proximus dat alles voor hun regelt. Groetjes, Antonella

Dag Antonella, bedankt voor jouw reactie.

Mijn account (email + gsm nummer) wordt momenteel gebruikt voor een profiel dat gelinkt is aan mijn werkgever, die mijn gsm-abonnement betaalt. Ik kan via dat profiel louter het verbruik zien, klantennummer is van mijn werkgever.

Ik zou nu graag zelf een abonnement aangaan bij proximus voor internet als particulier (gsm blijft bij werkgever). Ik moet hiervoor opnieuw een account maken, maar dit gaat echter niet aangezien mijn nummer gelinkt is aan een corporate klant… Ik zou dus graag mijn gsm nummer kunnen gebruiken voor een particulier account, is dit mogelijk? 

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@22012022  Indien je dit wenst koppel ik jouw bestaand MyProximus account (hotmail e-mailadres) los van jouw gsm-nummer bij de werkgever. Dan kan je het account hergebruiken voor jou als particulier. Je gaat dit account wel nog niet kunnen koppelen aan jou als particulier als je nog geen klantnummer hebt. Als je de aanvraag voor het internet hebt gedaan krijg je nadien wel de nodige gegevens om het account te kunnen koppelen. Groetjes, Antonella

Beste Antonella, Graag. U mag mijn gsm nummer loskoppelen van hotmail. Zo vraag ik vervolgens internet bij proximus aan via de website, en kan ik nadien mijn gsmnr koppelen. 

 

Kan u laten weten wanneer dit gebeurd is? En/of krijg ik hier melding van?

 

Veel dank. 

Reputatie 7
Badge +3

@22012022 Het account is losgekoppeld. Als je nu inlogt, zie je een leeg account. Groetjes, Antonella

Het profiel is nu inderdaad leeg. Maar wanneer ik een productabonnement toevoeg (internet maxi) blijft proximus de melding geven dat ik een bedrijf ben..

Reputatie 7
Badge +3

@22012022 Je gaat aan dit account nog geen internet kunnen toevoegen. Het internet bestel je best als nieuwe klant (niet ingelogd). Groetjes, Antonella

Aanvraag is gelukt, bedankt!

Reageer