Vraag

Account verwijderen

  • 20 november 2020
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Beste Proximus,

Onlangs heb ik getracht een bestelling te annuleren. Telefoneren, email, er werd niet op gereageerd. Ik heb getracht contact op te nemen met de klantendienst.Na 2:04 (twee uur en vier minuten)! in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding door Proximus verboken. Waarschijnlijk overbodig te vermelden dat ik niet nog eens zal trachten telefonisch contact op te nemen.

 

Vandaag ontving ik een email voor een automatisch gemaakte afspraak gemaakt voor een internet installatie, nog wel op een foutief adres. Ik wens helemaal geen afspraak te maken en al helemaal niet op een foutief adres. (Geen idee hoe hieraan zijn gekomen, ik heb het zelf nooit opgegeven). Er is op de website geen enkele optie de afspraak te annuleren, slechts een verplaatsing naar een later tijdstip is mogelijk. 
Sorry, maar de hele gang van zaken zijn op zijn best chaotisch te noemen.

Ik verzoek Proximus:

1) Mijn bestelling te annuleren
2) Mijn account op te heffen en in overeestemming met de Europese GDPR alle gegevens te verwijderen.

Graag hoor ik van u,
Mvg

 


5 reacties

FYI: Pas maandag komt er iemand die van proximus zelf is hier terug op het forum om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Sjaak De bestelling is inmiddels geannuleerd. Groetjes, Antonella

Dank voor je hulp Antonella, zo te zien is het geregeld.

Ik vind het wel merkwaardig dat er kosten aangerekend worden voor zgn ‘laattijdige’  annulatie, terwijl ik bijtijds getracht heb een wijziging te maken maar ondertussen niemand van Proximus wilde reageren of kon bereiken.

Als iemand hier eens naar zou willen kijken zou ik dat erg waarderen.

Mvg

 





 

Reputatie 7
Badge +2

@Sjaak Ik heb u deze kosten verwijdert en gaan dus niet aangerekend worden.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@Joel M Heel veel dank!

Reageer