Vraag

Abonnementen: info en wijzigen

  • 8 December 2020
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Beste,

 

Een beetje raar een vraag aan een helpdesk op deze manier te moeten stellen, maar ik kan geen emailadres/contactformulier voor een helpdesk terugvinden…

 

Momenteel beschik ik over ‘Internet Maxi Fiber’.
Ik gebruik van dit pack echter enkel TV en internet. In dit opzicht zou ik beter voor ‘Flex Basic’ gaan.
Ik kan echter geen info terugvinden over mijn huidig pack, dus vroeg ik me af of bij de ‘flex basic’ ook gebruik gemaakt wordt van de fiber (wat sneller zou moeten zijn). Is het correct te veronderstellen dat deze identiek zijn (behalve geen vaste telefonie/mypress)?

 

Indien ik toch zou willen overschakelen, hoe kan een abonnement aangepast worden? Ik kan deze optie vreemd genoeg nergens terug vinden.

 

Groeten,

TimoG 

 

 


4 reacties

FYi: fiber_internet_maxi_ (proximus.be)

Meer officiële info kan iemand van prox zelf verder aan u verstrekken als ze hier de draad opnemen.

Het huidige pack was ‘Familus Fiber’, had ik inderdaad verkeerdelijk opgelijst. de ‘fiber maxi’ is er een onderdeel van.

Het is dus inderdaad de fiche die je aanhaalt in combinatie met TV Replay waarnaar ik aan het kijken ben. Maar daarvan is er geen bundel denk ik, tenzij dat onder die flex valt; dat is me nog niet duidelijk.

 

Bedankt voor de hulp alvast Martin! 
 

Reputatie 7
Badge +4

Er is Flex  De basics met en zonder mobiel 

Flex De basics zonder mobiel is beschikbaar op basis van:

een xdsl aansluiting à rato van 59,99 euro/maand

een glasvezel aansluiting à rato van 64,99 euro/maand

Info hieromtrent is beschikbaar in infofiche Flex (Fiber) S 

Product informatie fiches | Proximus

Flex-S--INT-TV-_NL-20200701~2020-09-15-09-49-56~cache.pdf (proximus.be)

 

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus

 

Reputatie 7
Badge +3

@TimoG 

beste

je hebt nu een Familus fiber pack (tv, internet en vaste lijn)

je wil je vaste lijn opzeggen en overstappen naar Flex Basic (fiber) : internet en tv ?

je kan dit aanvragen via je myproximus, zie volgende link https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_faq/particulieren/cr-all-flex-packs/flex-veelgestelde-vragen.html voor meer info.

als t niet lukt, mag je onze hulp vragen :-)

groeten

Tina

 

Reageer