Vraag

abonnement aanpassen

  • 8 April 2023
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

Op 3 maart werdt mijn nieuwe Proximus aansluiting geinstalleerd.Ik ben al meer een maand bezig met proximus  medewerkers met de vraag om mijn abonnement naar Internet Essentiel en proximus S om te zetten...Op 6/3 kreeg ik een bevestiging van mijn aanvraag. Elke keer verzekeren uw medewerkers mij ervan dat ze heet in orde gaan maken en terug zullen bellen..dat wordt dan kennelijk niet gedaan. Niet mogelijk om een klacht ergens in te dienen...wat een rare service!  Ik ben wanhopig van de moeite en tijdverspilling  en denk dat ik dan maar van provider moet veranderen..

 


4 reacties

@alesstrona 
TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze dinsdag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u voor dinsdag geen reactie zult bekomen van een Proximus moderator op dit publieke forum

Op dit forum moeten zij u zeker verder kunnen helpen, ik vermoed evenwel dat uw vraag niet duidelijk is

internet essentiel = vast breedband aansluting/product

Proximus S ???? → Proximus Mobilus S eventueel ?= mobiel product

 

Ter info huidige commerciëel beschikbare contracten 

Contract samenvatting | Proximus

 

Edit: mogelijks Flex S (= de combinatie van internet + TV al dan niet met een mobiel abo)?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @alesstrona vul je hier je in het klantprofiel klantgegevens aan, dan kunnen we je vraag overmaken aan de juiste dienst. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@alesstrona

Ik zie wel een internet essential en een gsm mob S geactiveerd ondertussen

Je laatste aanrekening van april vermeldt dit ook naast het gewijzigde internet en gewijzigde gsm abo dat verrekend is.  

groeten

Tina 

Reageer