Vraag

aansluiting wifi geraakt maar niet afgerond

  • 7 October 2022
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Hoi, ik probeer het maar via deze weg, want telefonisch heb ik tot nu toe nog geen oplossing kunnen vinden voor mijn probleem. Op 9/9 is er een technieker bij mij langsgeweest om een modem te instaleren voor de aansluiting op het fibernet. Helaas heeft hij zijn installatie toen niet kunnen afronden omdat er nog iets van werken op straat zelf moesten uitgevoerd worden. Dit ging volgens hem 7 a 10 dagen duren. We zijn nu bijna een maand verder en ik heb nog niets van jullie gehoord 😱. Ondertussen heb ik al verschillende keren gebeld met de klantendienst, maar zij maken telkens gewoon een nieuw ticket aan, wat geen oplossing is. Ik begin een beetje wanhopig te worden want heb het internet echt wel nodig voor mijn werk... hopelijk kunnen jullie via deze weg een oplossing vinden? Mvg Pauline


2 reacties

Ter info: Proximus medewerkers (moderators) komen hier niet langs tijdens het weekend.

Ondertussen best zoveel mogelijk privĂ©gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privĂ© aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier terug de draad opnemen maandag.  

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pauline99 

Goedemorgen,

ik merk dat technische collega’s er opnieuw mee bezig zijn.  Excuses voor het wachten, er moet ergens iets misgegaan zijn.

We hebben hen gevraagd ons op de hoogte te houden van dit dossier

vriendelijke groeten

Tina

 

Reageer