Vraag

aansluiting vandaag maar technieker rijd gewoon door nadat hij blijkbaar had aangebeld.

  • 17 April 2024
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Vandaag 17 April zou er iemand langskomen om ons over te plaatsen van telenet naar proximus voor tv en internet.

Eerst krijg ik bericht dat hij er zou zijn tussen 9-13uur. (via mail begin April).

Vandaag krijg ik bericht dat hij er tussen 9en11 uur zou zijn, tot hier perfect en ik wachten.(via bericht).

Om 12u42 krijg ik bericht binnen twintig minuten is technieker er.

Rond deze tijd stopt een van mijn techniekers bij mij thuis om plannen werf te bekijken, nu komt het straffe.

In de bestelwagen voor mijn deur zit een stagair van een technische school te wachten tussen 12u55 en 13u30 tot mijn werkman terug buitenkomt.

De privé auto en twee bestelwagens staan op mijn inrit eentje met zelfs nog persoon in langs mijn brievenbus, mijn bureau is de venster langs mijn voordeur.

Deze persoon presteert het dus om de man in de bestelwagen en mijn venster niet te zien.

Straf en ik ben ontgoocheld nu tellen ze me nog 48 € of zo iets (natuurlijk via domicil) omdat die man van hun geen goesting had om ons te helpen vandaag.

Het probleem is helaas dat zowel telenet als proximus hun kloten aan ons vegen, misschien moet ik toch eens overwegen om naar kleinere speler over te stappen.

 


3 reacties

@jen-marie 

FYI: Omdat de PX moderatoren in staat zouden zijn om dit morgen verder te kunnen onderzoeken en meer informatie geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden als je dit wenst of nuttig acht ivm je probleem.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" .
 Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Heb het ingevuld

Reputatie 7
Badge +3

@jen-marie Oprechte excuses alvast voor het geleden ongemak.Er is hiervoor klachtendossier 54412805 aangemaakt.De dossierbeheerder gaat het nakijken en gaat u nadien zelf terug contacteren voor een oplossing.Groetjes,Joel

Reageer