Vraag

aansluiting fiber

  • 28 January 2024
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Hoe kan ik een email sturen naar proximus met een vraag over fiberaansluiting ?

Al heel lang ligt de fiberkabel tot in de woonkamer , wanneer volgt eindelijk de aansluiting ?

En waarom zijn jullie zo moeilijk bereikbaar ? Zelfs een simpele email sturen naar jullie diensten gaat niet 88😒

 


4 reacties

@peter.van.reusel 

Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen natrekken en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 1

Hoe kan ik een email sturen naar proximus met een vraag over fiberaansluiting ?

Al heel lang ligt de fiberkabel tot in de woonkamer , wanneer volgt eindelijk de aansluiting ?

En waarom zijn jullie zo moeilijk bereikbaar ? Zelfs een simpele email sturen naar jullie diensten gaat niet 88😒

 

Omdat waarschijnlijk hogerop de kasten en de doorverbindingen nog niet gemaakt zijn. Wij zitten in hetzelfde geval (gemeente Wemmel). Al maanden ligt de fiber in de woning, aangesloten op bakje en al. Maar de gemeente/fiberklaar zitten in discussie waardoor hogerop alles vastzit.

De installateurs van fiberklaar zeiden me het volgende: de dag dat jouw fiber actief is bellen ze u, ze laten daar namelijk geen kans onbenut om u een fiber abonnement te verkopen en dus te starten met inkomsten.

Wij wachten nog steeds ...

Reputatie 7
Badge +3

@peter.van.reusel Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijken we het na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@peter.van.reusel 

@johanpm 

we vragen het voor jullie allebei na, want orders staan idd al lang in vertoef…

ff laten zoeken waar het stilgevallen is.

we houden jullie op de hoogte.

groeten

Tina

 

Reageer