Skip to main content

Beste,hebben op 10/06/2023 besteling gedaan om fiber te installeren.Ze hebben gebeld van proximus op die datum of we fiber wilden installeren en toen gezegd dat het goed was.Op 04/07/2023 is technieker langsgeweest om alles te installeren,die heeft toen gezien dat ze toch geen fiber konden istalleren.Ze zijn toen weggegaan en alles doorgeven dat dit nie ging bij ons,er moesten nog extra werken gebeuren buiten waarvoor we niet moesten thuis zijn,we zijn nu 3/10/2023.Ze gingen op 5 september langskomen om die aansluiting buiten te doen.We moesten daarvoor niet thuis zijn stond er in die mail.Blijkbaar hadden ze ons stuk in de straat vergeten.Ze gingen dan laten weten achteraf wanneer ze de installatie gingen komen doen voor binnen.Heb hier tot op heden nog niemand gezien voor die installatie buiten.Wanneer je inlogt op my proximus staat er dat we toegang hebben tot fiber maar dat is dus niet het geval.Hebben hier geen toegang want zoals gezegd hebben ze ons stuk van de straat vergeten adres is Tijl Uilenspiegelstraat 4 8000 Brugge.Dus mijn vraag is wat is de stand van zaken nu.Mvg.

Er wordt inderdaad op je adres het volgende aangegeven:

Welkom!

Test een ander adres

Je adres:

Goed nieuws, het snelste internet van het land is beschikbaar op jouw adres!
Profiteer van onze promo om jouw Flex Fiber-pack te kiezen en ervaar een ultra-stabiele verbinding met ongeëvenaarde snelheden tot 8,5 Gbps voor downloaden en 1 Gbps voor uploaden.

 

Tip: Moest het nog gebeurd zijn: Noteer vul in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat dit verder kan onderzocht worden door de PX moderatoren morgen.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden (zoals het adres dat je hierboven geplaatst hebt, dat je beter niet op een publiek forum zet, waar iedereen alles kan lezen) .
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur van het plaatsen van je Topic kun je die nog zelf editeren en anders moet het morgen door een PX moderator gebeuren.


@Darter Ik heb ticket IM12348975 opgemaakt en doorgestuurd naar de technische dienst om dringend een afspraak te regelen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


beste,na 25 dagen nog altijd niets gehoord van proximus hoe het nu zit.


@Darter Dat is niet normaal dat je nog niets gehoord hebt.Ik heb dossier IM12372700 opgemaakt en verwezen naar uw oud IM12348975.Met de vermelding dat dit dringend moet opgelost worden.Excuses dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel


Reageer