Vraag

Aanhoudende probleem Email Proximus skynet

  • 10 February 2022
  • 5 reacties
  • 192 Bekeken

Nu al maanden herhaaldelijk grote problemen met het versturen van Mail, traag, inlogproblemen servermeldingen en je mail geraak niet verstuurd.

Soms gaat het een tijdje goed en dan herbegint het weer.

Tientallen keer contact opgenomen met Proximus die doen misschien wel iets maar het raakt niet opgelost intussen komen de facturen wel toe daar zijn dan geen problemen.

Gelukking dat ik Gmail nog heb en daarvan krijg ik geen factuur.

Zou toch niet mogen van zulke firma dat er eens iets misloop ja maar geen maanden aan een stuk


5 reacties

FYI: indien je dit nog niet moest gedaan hebben, best het webformulier opsturen → UPDATE 09/02 : over het e-mail probleem en de oplossing ervan

Inderdaad dat formulier, maar dat heb ik al verschillende keren ingevuld en toegeven er wordt wel op gereageerd, en dan is het een tijdje goed en dan herbegint het spelletje weer.

Ze zitten daar met serieuze technische problemen dat zal wel de echte redenen zijn en ze krijgen het maar niet helemaal opgelost. Van waar komen al die onderdelen nietwaar?

naar het schijnt zijn ze in de problemen gekomen nadat ze overgestapt zijn naar Cisco, die nu hun leverancier is!

Dat is inderdaad wel zo, het zal een tijd duren voor de kinderfouten eruit zijn en ze vertrouwd worden met die nieuwe leverancier. Maar ja wij als klant maakt dat niets uit, aan hen om de dienst te verlenen aan ons om de factuur te betalen, niemand betaald voor niets.

Vandaar dat ik over die technische problemen spreek. Ooit werden al hun producten hier gemaakt en ontwikkeld en zaten ze bij de bron en werden ze geholpen maar dat was blijkbaar niet nodig en nu zitten ze daar en die kennis die toen hier was is verdwenen. Nog eventjes en hier kan niemand nog iets.

Heeft ook te maken dat ze hun mailbox willen vergroten, er spelen verschillende factoren mee.

Een zwarte Piet zoek ik wel niet: oplossingen wel.

inderdaad, ik ben ook benieuwd wanneer ze het probleem opgelost zullen krijgen.

Reageer