Skip to main content

Beste,

Sinds vorige week aanhoudende problemen met internet. Ik kan niets streamen op mijn internet tv zender verschillende onderbrekingen, op andere toestellen gebruik ik mijn gsm abonnement internet.

Dit is af en toe zo geweest gedurende mijn tijd in dit appartement (veel ben ik er niet) maar gezien ik plots een factuur kreeg van 60 euro voor een dienst die amper werkt, heb ik toch gevraagd deze dienst stop te zetten. Ik ben op de hoogte dat ik voordien van een korting genoot. Maar eerlijk, 60 euro is dit niet waard. Er zijn goedkoper alternatieven op de markt.

Zaterdagmorgen na twee dagen zonder deftig internet (streamen radio en tv lukte helemaal niet en de ene onderbreking volgde de andere op), ben ik jullie diensten. Ik krijg een jongeheer aan de lijn die mij niet wil helpen omdat ik mijn klanten nummer niet heb. Moeilijk gezien ik digitaal facturen ontvang en indien geen internet, geen mogelijkheid om die te controleren op klantennummer. Misschien procedure een aanpassen? Ik ben uiteindelijk naar de dienst boekhouding waar ze mij zelf mijn klanten nummer meedelen. Ondertussen bijna een uur verder krijg ik een andere persoon van de storingsdienst aan de lijn die me wat doen resetten (uiteraard was dat al allemaal gedaan door mij de voorbije dagen). Ik vertel hem dat dit probleem niet de eerste keer is en dat er dus iets anders aan de hand is. Maar ik moet blijven resetten. Gezien ik een afspraak had en moest vertrekken, stelt hij voor dat iemand mij rond 17u wanneer ik terug ben, terugbelt.

Niemand heeft mij om 17u gebeld. Wel rond 11u wanneer ik in de auto zat en niet kon antwoorden. Ondertussen opnieuw vrijdag en niets meer (tijdens de week ben ik hier niet vandaar dat ik hier niet eerder reageer, ik logeer in Brussel om vlakbij werk te zijn).

U kan begrijpen dat dit hier allemaal opnieuw tot grote frustratie leidt. Ik heb gebrekkig of geen internet waarvoor ik 60 euro betaal en niemand zit er precies mee in.

Uiteraard heb ik hier internet nodig en zou ik dit liever niet afsluiten maar u laat mij geen keuze! Ik heb ondertussen mijn factuur betaald als brave burger maar hoop toch nog op een voorstel, oplossing whatsoever. 

Nog even ter info, betreft een mini een slaapkamer appartement waarbij de modem vlakbij alle apparatuur staat dus hieraan kan het ook niet liggen.

Wachtende op uw voorstel, mogelijks nieuwe promo ter compensatie met nazicht van kwaliteit en degelijke oplossing.

 

Met vriendelijke groeten,

neonella

@Neonella

Omdat de PX forummedewerkers , als ze straks hier de draad terug opnemen, zouden kunnen onderzoeken wat er verder moet gebeuren (evt voorstel om technieker te sturen...) en je meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is


@Neonella  Je staat met opzeg op 1/10? Heeft geen zin meer dat ik dit overzet naar de technische diensten.


Reageer