Hoi allemaal,
Wij hebben sinds half 2022 TV en internet van Proximus met een B-box 3V+.
Nu hebben wij 4 internetpoorten in ons appartement (2 aan de TV, 1 in de slaapkamer en 1 in een game-kamer/bureau). De B-box 3V+ hangt in de berging waar alle aansluitingen voor de internetpoorten doorheen het huis samenkomen. Deze is hier geïnstalleerd en aangesloten door een technieker van Proximus.
Voorheen werkte ik altijd (als ik van thuis uit werkte) in de woonkamer, en daar werkte het internet gewoon via de kabel, maar nu wou ik mijn werkplek installeren in onze bureauruimte en merkte ik dat de internetaansluiting in de muur niet werkt.
Ik ben dan verder gaan testen en de andere poorten (2de poort aan de TV en de poort in de slaapkamer) geven ook geen teken van leven. Bij de aansluitingen op de B-box zelf, brandt er ook maar bij een van de gele poorten een groen lampje, bij de andere brandt er niets.
Ik zag dat er al andere mensen iets gelijkaardig voorhadden op het Forum en daar was de oplossing om de B-box te resetten. Dat heb ik ook geprobeerd maar dat werkt niet.
Heeft er nog iemand dit probleem (gehad) en zijn er nog andere oplossingen die ik kan uittesten?
Alvast bedankt!