Skip to main content

Toen ik 1 wifi booster aan een tv aangesloten had was het probleem dat het beeld soms bleef hangen opgelost. Nu heb ik aan een 2de tv ook 1 aangesloten omdat deze geregeld bleef hangen. Nu is het bij de 2de tv beter geworden en bij de 1ste slechter. Nu blijven beide af en toe hangen. Hoe kan ik dit oplossen?

@Michael jacobs Ik kan maar één gouden raad geven als je enigszins ergens de mogelijk ziet om de decoder met een utp netwerkkabel te verbinden dan zou ik zonder booster werken.

Wifi booster wanneer de bbox overgeschakeld is naar (One SSID)
dan best wifi booster terug synchroniseren met bbox modem
https://www.proximus.be/manuals/nl/handleiding/particulieren/internet/netwerk-uitbreiding/wi-fi-booster/installatie#/wi-fi-tot-modem
Zie ook: "hebt u problemen met je wifi booster" (heropstarten synchroniseren resetten controlelampjes):
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wbo_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-booster-resetten.html

 

Maar Je kunt wel eerst proberen om eens “One SSID” uit te zetten je bbox3 om vast te stellen of het probleem dan verdwijnt, als volgt:

One SSID deactiveren:
dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface, door te surfen naar http://192.168.1.1
(inloggen als User met User wachtwoord dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is One SSID uitgeschakeld,


Reageer