Vraag

1tb

  • 16 December 2023
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Beste 

Ik heb een afspraak gemaakt voor de installatie van internet in mijn huis, en de monteur komt langs op 25/01. Ze garandeerden me 1 TB tijdelijk internet tot die tijd en zeiden dat dit binnen 5 minuten geactiveerd zou worden. Het is echter nu drie dagen geleden, en de beloofde 1TB wordt niet weergegeven in mijn Proximus-account; ik zie enkel mijn reguliere maandelijkse data. Kunt u bevestigen of dit correct is, of was er wellicht een fout in de belofte van 1TB? 
 

Dankjewel! 

 


4 reacties

@Raman 

Iemand van de PX moderatoren komen pas maandag terug langs hier, maar als je dit wenst kun je morgen ook nog bellen tot 22u naar 080022800 om te informeren of ze die 1TB kunnen actief zetten.

@Martin 

Ik heb verschillende keren gebeld en elke keer dat ik te horen kreeg dat de activering slechts 5 minuten zou duren, is dit niet gebeurd. Het is nu vier dagen geleden. Ik hoop dat iemand hier kan helpen. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@Raman Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijken we het even na voor u.Groetjes,Joel.

Reputatie 7
Badge +3

@Raman 

Onder je producten vind ik de 4G router:

“De klant ontvangt dan via bpost de MiFi-modem, een Pay & Surf simkaart met reeds een DATA-volume van 1TB (3 maanden geldig) en een installatiegids.

De simkaart zit reeds in het toestel.”

dus de gevraagde Data zijn er via die router?

Dit zal niet zichtbaar zijn via je MyProximus.

Groeten

Tina

Reageer