Het probleem van de POP server is er nog altijd.
Daarbij moet ik nu telkens gaan inloggen in webmail om mails te lezen.
Gisteravond krijg ik een sms van een 0479 nummer met achteraan 78
Daarbij krijg ik de boodschap dat ‘om veiligheidsredenen’ Proximus het wachtwoord van mijn mailbox heeft gewijzigd en dat ik een nieuw paswoord moet instellen om opnieuw toegang te krijgen.
Ik moet naar www.proximus.be/spam gaan.
Daar staat dan leukweg dat het mijn fout is, want ik zou mijn paswoord vergeten zijn: “Ben je het wachtwoord van je mailbox vergeten? Log in op MyProximus om een nieuw wachtwoord in te stellen.”
Daarvoor moet ik inloggen op MyProximus.
Maar ik KAN NIET inloggen want mijn paswoord is daar ook niet meer geldig !
“Wrong username and/or password”
Is dit Kafka of wat ?
Bij het zoeken naar het probleem van de POP-server kwam ik hetzelfde verhaal tegen van een andere klant.
Ik moest toen lachten met het kafkiaanse.
Maar nu ik het zelf voorheb vind ik dit alles behalve grappig.
Hoe kan ik opnieuw toegang krijgen tot zowel mijn MyProximus als mijn mailbox ?