Ik ben momenteel het appartement aan het opknappen waarheen ik wil verhuizen. Oorspronkelijk had ik geen enkel probleem om via mijn laptop op proximus public wifi te gaan. Nadat de proximusklanten in het woonblok zijn overgeschakeld op fiber, kan ik nog altijd verbinding maken met proximus public wifi, maar krijg ik geen internet. Ik heb reeds tweemaal met de technische dienst gebeld. De eerste volgde het probleem en ging mij terugbellen als ik in het appartement was. Dit is helaas niet doorgegaan. Een tweede contact met een andere operator was desastreus. De man dacht dat het aan mijn wifi lag en wou een technicus sturen. Volgens mij kende de man proximus public wifi niet. In afwachting van mijn verhuis zou ik toch nog graag op de public wifi kunnen. Bij mij thuis werkt de public wifi normaal.
Is er iets dat te maken heeft met de overschakeling op fiber? Of wordt de toegang bij fiber niet meer gegeven?
Beantwoord
proximus public wifi niet meer bereikbaar na overschakeling op fiber
Beste antwoord door Martin
in afwachting van een reactie van een proximus forummedewerker morgen:
Als je in de woonblok public wifi binnenkrijgt van een bbox4 = Internet box dan zijn daar inderdaad problemen mee.
Het maakt inderdaad niks uit of het een koperlijn (VDSL) of een Fiberlijn is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.