In principe zou het moeten lukken via MyProximus > Mijn producten - Diensten - Px M-pay configureren
Bij mijn producten staat geen Diensten, enkel als ik op de lijn nummer klik, dan tot Diensten geraak ik en verder niet, nergens Mpay te bekennen.
Mss helpt deze link je wat verder
*️⃣ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_store/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/apps-spelletjes-of-nummers-betalen-via-proximus.html
*️⃣ Anders kun je eventueel ook altijd je vraag stellen aan het proximus team via een privébericht >
Privébericht sturen: klik hier
Als bijkomende info: ook een topic hieromtrent > https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/m-pay-activeren-41196
*️⃣ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_store/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/apps-spelletjes-of-nummers-betalen-via-proximus.html
*️⃣ Anders kun je eventueel ook altijd je vraag stellen aan het proximus team via een privébericht >
Privébericht sturen: klik hier
Als bijkomende info: ook een topic hieromtrent > https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/m-pay-activeren-41196
Privebericht heb ik al gedaan maar is nog steeds niet op in gegaan.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.