Dat kom soms wel tien dagen duren, anders nog eens een nieuw sturen als herinnering aan je vraag of ook nog eens proberen via support 0800 22 800
Niet opgeven đ
NB: Als je twitter account hebt kan je het ook nog via proximus op twitter
Niet opgeven đ
NB: Als je twitter account hebt kan je het ook nog via proximus op twitter
Privebericht heb ik al gedaan maar is nog steeds niet op in gegaan.
Mss helpt deze link je wat verder
*ïžâŁ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_store/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/apps-spelletjes-of-nummers-betalen-via-proximus.html
*ïžâŁ Anders kun je eventueel ook altijd je vraag stellen aan het proximus team via een privĂ©bericht >
Privébericht sturen: klik hier
Als bijkomende info: ook een topic hieromtrent > https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/m-pay-activeren-41196
*ïžâŁ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_store/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/apps-spelletjes-of-nummers-betalen-via-proximus.html
*ïžâŁ Anders kun je eventueel ook altijd je vraag stellen aan het proximus team via een privĂ©bericht >
Privébericht sturen: klik hier
Als bijkomende info: ook een topic hieromtrent > https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/m-pay-activeren-41196
Bij mijn producten staat geen Diensten, enkel als ik op de lijn nummer klik, dan tot Diensten geraak ik en verder niet, nergens Mpay te bekennen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.