Vraag

Wijziging contactgegevens

  • 28 June 2021
  • 6 reacties
  • 372 Bekeken

Wij krijgen via e-mail informatie/publiciteit bestemd voor mijn schoonmoeder. Wij wensen dit te annuleren en alle info via de post naar haar adres te sturen. Hoe/waar kan ik dit wijzigen aub?

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In principe kan dit via MyProximus - mijn account - waarschuwingen en privacy (instellingen aanbiedingen en promoties)

 

maar het zijn blijkbaar die van de  schoonmoeder of begrijp ik het hier  verkeerd.

Die via MyProxius zijn natuurlijk niet die van de schoonmoeder die je kunt uitzetten tenzij je inlogt met haar logins en dan woerden ze nog niet via de post verstuurd!

Ik denk dat het best via een Proximus forummedewerkers gebeurt

Reputatie 7
Badge +3

@AVlieghe Noteer je even het klantnummer van je schoonmoeder in het veldje “Ticket” in de profielgegevens samen met het e-mailadres waarop je de mails ontvangt en eventueel het correcte e-mailadres mocht ze er eentje hebben? Alvast bedankt. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

@AntonellaD

Hallo, ik kan dit niet regelen via MyProximus want daar kan ik enkel mijn persoonlijke gegevens aanpassen.

Het klantennummer van mijn schoonmoeder is: 1999***

Haar adres is Klapstraat Aalst

Zij heeft geen e-mailadres. Het e-mailadres van mijn echtgenoot waarop info voor haar wordt ontvangen is ***en dit moet dus gewijzigd worden naar haar postadres.

Volstaat dit als info aub ?

Hartelijk dank bij voorbaat.

Volstaat dit aub om de wijziging toe te passen? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @AVlieghe dit werd aangepast! Groetjes, Heidi

@HeidiE 

 

Van harte dank Heidi.

Reageer