Vraag

wachttijden en dienstverlening

  • 12 April 2021
  • 0 reacties
  • 24 Bekeken

Vorige vrijdag problemen met Devolo.

Na contact met de technische dienst werd mij beloofd dat er een booster zou worden opgestuurd.

Zou zaterdag of uiterlijk maandag geleverd worden…

Vandaag nog niets ontvangen dus ik besluit om eens te bellen.

Na MEER DAN EEN UUR WACHTEN .. 1u15 om precies te zijn, uiteindelijk antwoord en nog even wachten op de klantendienst.

Daar vinden ze NIKS terug ! Dus had ik niet zelf gebeld was er dus niets ondernomen. Fijne service !

Nu uiteindelijk booster besteld. Juiste telefoonnumer en emailadres opgegeven.

In de bevestigingsmail verkeerd nummer en fout mailadres ! Wat fijn om samen te werken met Proximus!.

MIjn vraag is dus … wanneer gaan jullie eens werken aan jullie klantendienst en -service ?

Of blijven jullie misbruik maken van jullie marktpositie en overheidssteun ?

Verder nog een fijne dag gewenst !

Met niet zo vriendelijke groeten,

een teleurgestelde klant !

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer