Skip to main content

Waarom stuurt Proximus mij vandaag een bericht aanrekening zonder afzender (bron info extract)

From: <>
To: "xxx@skynet.be" <xxx@skynet.be>
Message-ID: <286296970.30045.1681759918157.JavaMail.id973516@smtp-oct-p.bgc.net>
Subject: Je aanrekening van 16/04/2023 is klaar

 

daar waar het normalerwijze als volgt gaat 

From: Proximus Billing <billing-no-reply@proximus.com>
To: "xxx@skynet.be" <xxx@skynet.be>
Message-ID: <488874625.320442.1679343594577.JavaMail.id973516@smtp-oct-p.bgc.net>
Subject: Je aanrekening van 19/03/2023 is klaar

 

xxx = info door mij weggenomen

&

de info m.b.t de aanrekening is correct (terug te vinden in MyProximus)

 

→ dergelijke e-mails zonder afzender lopen het risico als spam behandeld en automatisch verwijderd te worden 

Dag @M_016 ik verwittig het Billing Team! Groetjes, Heidi


Reageer