Al drie maand wacht ik op uitleg voor mijn eerste factuur.
Reeds meermaals gebeld naar de klantendienst en zij gaven mij door dat de factuur op hold werd gezet en ze mij zouden contacteren.
Tot op heden nog steeds niet gebeld geweest, maar nu opeens sturen ze een administratiekost van 10€ terwijl de daarop volgende facturen steeds correct betaald zijn geweest.
Is het zo moeilijk om gewoon te doen wat je belooft aan telefoon en mij gewoon uit te leggen waarom de factuur hoger is dan het afgesproken bedrag? (3 de maal dat ze zeggen dat ze mij gaan opbellen, noot gebeurd)
Ik verander naar proximus met een belofte van een bepaald bedrag per maand en mijn eerste factuur is bijna het dubbel en als dat zo is ok maar wat uitleg waarom mag toch niet teveel gevraagd zijn.
Is toch de normaalste zaak van de wereld dat je niet zomaar facturen betaald die mogelijks niet correct zijn….
Hopelijk kan via het forum ik wel geholpen worden want ben niet van plan deze factuur of administratieve kosten te betalen als ze mij verzekerd hebben dat ze on hold stond tot ik gebeld werd.