Beste,
enkele dagen voor mijn vakantie vanaf 25-04 heb ik proximus gebeld om tijdelijk men internet voor thuis abonnement te laten deactiveren tot ik terug ben en dat zou vokgens de man geen probleem zijn en haf het zo geregeld. echter krijg ik daarna een overzicht dwt ik later 60 euro activatiekosten moet betalen ( was door hem niks over gezegd en hierdoor heb ik zelfs meer kosten dan als ik het niet tijdekijk opzeg want mijn internet per maand is ongeveer 50). heb toen teruggebeld en een collega aan de lijn gekregen die het ook heel raar vond vqn de persooon die ik eerst aan de lijn had. zij vertelde me aangezien ik maar 3 weken was dat ik dan best omzet naar basis ibternet tot dat ik rug ben en even bel om te zeggen dat ik terug het andere internet wil. dat was ok voor mij hebben we afgehandeld. daarna heb ik nog teruggebeld om te horen of alles ok is aangepast en heb bevestiging gehad voor de aanpassing naar basic vnaf 25-04 tot ik zelf zou later terufbellen om terug aan te passen. echter heb ik deze morgen een email gekregrn met de factuur voor mei waae dus alles nog staat zoals voordien dus niet basisinternet maar het andere. er is dus toch niks aangepast wat heek lastig en onpreffioneel is. ik zit momenteel met corona in thailand en kan hirr niet belken dus via deze weg zou ik graag vragdn om mijn internetabonnement volledig stop te zetten vanaf vandaag indien mogelijk aub. enkel mijn 2 mobiele abonnementen ga ik houden. als ik teruf ben zal ik wel een internetaansluiting bij scarlet vragen waar de installatie en activering bij loco gratis .
gelieve aub mijn verzoek aan te passen en ee aangepaste factuur van mei te bezorgen.
bedankt . mvg dirk Caers
*********
0487******