Vraag

vervaldatum verleggen

• 18 januari 2020
  • 6 reacties
  • 186 Bekeken

Is het ook mogelijk om de vervaldag van de facturen te wijzigen ?

6 reacties

Ter info: hierbij kunnen de mensen van het proximus forum team je eventueel verder helpen indien dit mogelijk is en dit pas maandag, aangezien zij hier op het forum niet langskomen.

Reputatie 7
Badge +4

Dag M. Sonck,

Rond welke datum zou je de facturen wensen te ontvangen?
Dan kunnen we dit zeker voor je aanpassen.
Mvg, KoenN

Dag M. Sonck,

Rond welke datum zou je de facturen wensen te ontvangen?
Dan kunnen we dit zeker voor je aanpassen.
Mvg, KoenN

Graag zou ik de facturen willen ontvangen rond de 10e van de maand als het mogelijk is?

Reputatie 7
Badge +3

@M.sonck De aanvraag om de betaaldatum te wijzigen werd doorgestuurd naar de financiële dienst. Groetjes, Antonella

Hallo, 

op 16/10/19 ben ik overgestapt met mijn gsm, internet en tv van orange naar proximus.

uw collega heeft toen de easy switch id gevraagd aan mij maar nu blijkt dat hij nooit die code heeft gevraagd en ik heb op 29/10 mijn decoder van orange binnen gebracht bij bpost.

de collega van proximus shop zei dat alles automatisch werd overgedragen.

enige tijd later bleef ik nog facturen ontvangen van orange blijkt dus dubbele facturering. Door een fout in de overdracht via jullie collega draai ik op voor mijn facturen tot nu toe van orange.

ik vind dit heel jammer dat dit voor valt want ik heb geen enkel bewijs wat betreft de overname. Orange wil absoluut niet bemiddelen en sturen me door naar mijn huidige provider.

ik vroeg me af jullie me kunnen helpen want dit is niet mijn fout maar die rekening blijft wel ontbetaald ?

hopende me tegemoet te komen 

Reputatie 7
Badge +3

@M.sonck  Ik zie dat er hiervoor een klacht werd ingediend via Test-Aankoop. Een dossierbeheerder van de bevoegde dienst zal dit nakijken en je verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reageer