Vraag

Betaaldatum / vervaldatum factuur veranderen

  • 18 January 2020
  • 15 reacties
  • 848 Bekeken

Is het ook mogelijk om de vervaldag van de facturen te wijzigen ?


15 reacties

Ter info: hierbij kunnen de mensen van het proximus forum team je eventueel verder helpen indien dit mogelijk is en dit pas maandag, aangezien zij hier op het forum niet langskomen.

Reputatie 7
Badge +4

Dag M. Sonck,

Rond welke datum zou je de facturen wensen te ontvangen?
Dan kunnen we dit zeker voor je aanpassen.
Mvg, KoenN

Dag M. Sonck,

Rond welke datum zou je de facturen wensen te ontvangen?
Dan kunnen we dit zeker voor je aanpassen.
Mvg, KoenN

 Graag zou ik de facturen willen ontvangen rond de 10e van de maand als het mogelijk is?

Reputatie 7
Badge +3

@M.sonck De aanvraag om de betaaldatum te wijzigen werd doorgestuurd naar de financiële dienst. Groetjes, Antonella

Hallo, 

op 16/10/19 ben ik overgestapt met mijn gsm, internet en tv van orange naar proximus.

uw collega heeft toen de easy switch id gevraagd aan mij maar nu blijkt dat hij nooit die code heeft gevraagd en ik heb op 29/10 mijn decoder van orange binnen gebracht bij bpost.

de collega van proximus shop zei dat alles automatisch werd overgedragen.

enige tijd later bleef ik nog facturen ontvangen van orange blijkt dus dubbele facturering. Door een fout in de overdracht via jullie collega draai ik op voor mijn facturen tot nu toe van orange.

ik vind dit heel jammer dat dit voor valt want ik heb geen enkel bewijs wat betreft de overname. Orange wil absoluut niet bemiddelen en sturen me door naar mijn huidige provider.

ik vroeg me af jullie me kunnen helpen want dit is niet mijn fout maar die rekening blijft wel ontbetaald ?

 

hopende me tegemoet te komen 

Reputatie 7
Badge +3

@M.sonck  Ik zie dat er hiervoor een klacht werd ingediend via Test-Aankoop. Een dossierbeheerder van de bevoegde dienst zal dit nakijken en je verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Beste, ik vraag nu al 2 maanden om de betalings datum op te schuiven naar rond de 10de van de maand. Nu krijg ik weer een sms dat ik 3 dagen heb om te betalen. Kunnen jullie dat bij het afbetalingsplan voegen, want ik dit nu niet bolwerken... heb net 135 betaald en op het einde van de maand een nieuwe aanrekening, ik heb al 2 gelijkaardige berichten gestuurd om dit te wijzigen naar begin de maand.  Ik wil niet opnieuw afgesloten worden. 

 

Alvast een fijne kerst. 

Mvg, 

Tom

Beste 

 

ik zou graag mijn datumstermijn aanpassen aangezien ik in het begin van de maand mijn loon krijg. gaat dit? 
 

mvg 

veronique 

FYI: Maandag komen de medewerkers van Proximus hier terug langs om je verder te helpen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen die je in ander privé vakken niet kwijtgeraakt ), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@Verokeee Welke week heeft jouw voorkeur als betaaldatum?

Week 1: tussen de 1ste en de 6de van de maand

Week 2: tussen de 7de en de 10de van de maand

Week 3: tussen de 17de en 24ste van de maand

Week 4: tussen de 25ste en 30/31ste van de maand

PS: Je kan geen specifieke dag kiezen, enkel de week.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD 

ik had graag week 1 gekozen 

 

groetjes 

Veronique 

Reputatie 7
Badge +3

@Verokeee Ik heb je keuze (week 1) doorgestuurd naar onze financiële dienst voor de opmaak van de toekomstige facturen. Je huidige factuur van december heb ik uitgesteld tot 05/01. Groetjes, Antonella

@AntonellaD 

bedankt voor je hulp 

 

alvast nog een prettige dag en eindjaar 

 

groetjes 

veronique

Reputatie 7
Badge +3

Heel graag gedaan en voor jou ook prettige feestdagen! :champagne::blush:

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover.

Welke week heeft jouw voorkeur als betaaldatum? Nu zit je op week 3.

Week 1: tussen de 1ste en de 6de van de maand

Week 2: tussen de 7de en de 10de van de maand

Week 3: tussen de 17de en 24ste van de maand

Week 4: tussen de 25ste en 30/31ste van de maand

Je kan geen specifieke dag kiezen, enkel de week.

Een afbetalingsplan is mogelijk op het totaal openstaand saldo, maar we kunnen dit maximaal in 3 schijven opsplitsen. Zal ik deze opstellen?

Groetjes,
Antonella

PS: Misschien moet je opeteren voor een omschakeling naar Flex wat voordeliger is voor jouw prodcuten en diensten:
Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Reageer