Vraag

verkeerde infotmatie om klant te worden

  • 19 mei 2020
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Wij hebben ons laten overhalen om ook met onze gsm naar Proximus over te stappen , na 18 jaar klant bij orange en nooit een probleem.

hadden wij dat maar nooit gedaan, onze volledige pakket kwam met Netflix in op 182 euro , zonder verzekeringen weliswaar , zei de man in de Steenstraat in Brugge.

we krijgen onze eerst factuur, wat blijkt, hier klopt niks van, Netflix niet inbegrepen, de factuur ligt hoger .

is het de mode bij Proximus om zo klanten te overhalen ? 
ik ben echt  razend en teleurgesteld in Proximus, zo de mensen afzetten ,als resultaat zal men hiervan klanten verliezen want zelfs nu al van in het begin, heb ik geen vertrouwen in Proximus .

ik blijf in geen geval bij Proximus met niks 😡😡😡


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @sandra_039 dossier 45226859 is intussen opgemaakt om dit na te kijken en de dossierbeheerder zal jullie verder contacteren. Groetjes, Heidi

Reageer