Beantwoord

Verkeerde factuur

  • 23 maart 2020
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Beste 

Eind oktober, begin november waren we enorm op de sukkel met Proximus. 
Meer dan een week hebben we zonder gezeten, ondermeer door een technieker die tot 2x toe niet langsgekomen was op de beloofde datum. 

Na uren bellen en mailen kregen we dan eindelijk op 15 januari een compensatie: namelijk 6 maand gratis All Sports. Op de eerstvolgende factuur werd dat inderdaad in mindering gebracht. Groot was echter de consternatie toen ik begin deze maand wel een factuur kreeg van €16.99 voor het sportpakket. Hiervoor heb ik al gemaild een tijdje geleden, maar ik kreeg hierop geen antwoord … 

Ik weet dat het ongetwijfeld druk is met de Corona-crisis, maar ik hoop dat u me via dit medium toch kan helpen … 

Klantennummer: 623120464


 

icon

Beste antwoord door HeidiE 24 maart 2020, 14:36

Dag @Davy Goderis  ik corrigeer de maand maart met negatieve aanrekening 7093141832 en heb dossier 44917255 opgemaakt om de resterende maanden op te volgen. Grt Heidi

Bekijk origineel

3 reacties

Dag @HeidiE , hartelijk dank voor de snelle & correcte respons! +1

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Davy Goderis  ik corrigeer de maand maart met negatieve aanrekening 7093141832 en heb dossier 44917255 opgemaakt om de resterende maanden op te volgen. Grt Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Graag gedaan! :)

Reageer