Beantwoord

Verkeerde factuur


Beste 

Eind oktober, begin november waren we enorm op de sukkel met Proximus. 
Meer dan een week hebben we zonder gezeten, ondermeer door een technieker die tot 2x toe niet langsgekomen was op de beloofde datum. 

Na uren bellen en mailen kregen we dan eindelijk op 15 januari een compensatie: namelijk 6 maand gratis All Sports. Op de eerstvolgende factuur werd dat inderdaad in mindering gebracht. Groot was echter de consternatie toen ik begin deze maand wel een factuur kreeg van €16.99 voor het sportpakket. Hiervoor heb ik al gemaild een tijdje geleden, maar ik kreeg hierop geen antwoord … 

Ik weet dat het ongetwijfeld druk is met de Corona-crisis, maar ik hoop dat u me via dit medium toch kan helpen … 

Klantennummer: 623120464


 

icon

Beste antwoord door HeidiE 24 March 2020, 14:36

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Davy Goderis  ik corrigeer de maand maart met negatieve aanrekening 7093141832 en heb dossier 44917255 opgemaakt om de resterende maanden op te volgen. Grt Heidi

Dag @HeidiE , hartelijk dank voor de snelle & correcte respons! +1

Reputatie 7
Badge +3

Graag gedaan! :)

Deze maand 5x hogere factuur aan abonnementen. Abonnementen worden dubbel aangerekend, zelfs voor een jaar op maand factuur. Reeds telefonisch contact 14 dagen geleden maar nog steeds niet opgelost. 

Oude abonnement en nieuwe per GSM nummer op zelfde factuur. Aanpassingen verkeerd doorgevoerd en worden niet aangepast terwijl deze bevestigd werden per mail.

 

Omdat de Proximus forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen gaan om je verder te helpen, van zodra ze hier de draad opnemen, dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide velden, enkel Proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. In het veld "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nico D er zijn 2 dossiers in behandeling en onze IT-dienst is al ingeschakeld om dit recht te zetten. Een uitstel van betaling werd ingevoerd en de dossierbeheerder zal je verder op de hoogte houden. Onze excuses voor het ongemak. Heidi

Bedankt voor de info.

Jammer dat het gewoon blijft hangen.

 

Is het mogelijk om info over het dossier per mail ontvangen.

Er werd mij al zoveel telefonisch belooft. Vorige maand ging men mij terug opbellen voor dit facturatieprobleem maar ik wacht nog steeds op een bericht.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik voeg je vraag om compensatie toe aan dossier 49983492. Groetjes, Heidi

Vervolg :  

Gisteren (maandag ) contact met verantwoordelijke (Victoria) zou mij dezelfde dag terug bellen: niemand gehoord. Vandaag afspraak gemaakt Proximus winkel , er zou vandaag 18u teruggebeld worden : terug niemand gehoord.

 Graag creditnota volledige factuur en aanmaken juiste factuur . De juiste factuur heb ik deze week nodig om de maand correct te kunnen afsluiten !!!!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nico D Ik heb de dossierbeheerder gevraagd om je opnieuw te contacteren. Groetjes, Heidi

Ik heb gisteren contact gehad telefonisch , met afspraak voor chat vandaag, maar contactpersoon niet bereikbaar vanaf 8 uur. Hoelang blijft dit probleem aanhouden van beloftes !  

Reputatie 7
Badge +3

@Nico D 

ondertussen is dit verder afgehandeld via je klacht Ombudsdienst

Tegoednota is opgemaakt op 27 januari.

Bevestiging oplossing van het dossier zal verstuurd worden via Ombudsdienst.

Excuses voor het ongemak.

vriendelijke groeten

tina

Reageer