Skip to main content

Ik probeerde mijn pay and go kaart te herladen, ik had dit gedaan maar er kwam geen melding door.

Ik heb dit dan na gecheckt en ik heb het naar het verkeerde nummer gestuurd.

Kan ik hier nog iets aandoen of is dat niet meer mogelijk?

 

Alvast bedankt

Bij dit te lezen stel ik mij de vraag als dit verkeerde nummer nu geen P&G nummer is of er dan wel van je rekening afgaat? 

Maar de Proximus forummedewerkers zullen je wel verder kunnen informeren of daar iets aan te doen is, als ze hier straks de draad opnemen.


@Robbe Van Hout Het betreft de 2 gsm-nummers dat ik terugvind in jouw profiel? Beide zijn pay&go en werden vandaag herladen. Wij kunnen dit krediet helaas niet terugstorten. Groetjes, Antonella


@Robbe Van Hout Het betreft de 2 gsm-nummers dat ik terugvind in jouw profiel? Beide zijn pay&go en werden vandaag herladen. Wij kunnen dit krediet helaas niet terugstorten. Groetjes, Antonella

Een van de nummers had ik ook fout ingetypt in mijn profiel, jammer dat dit niet kan maar bedankt voor het antwoord.

Fijne avond nog


@Robbe Van Hout Als geste heb ik alsnog 15 euro extra herladen op jouw nummer. Groetjes, Antonella


Reageer