Ik probeerde mijn pay and go kaart te herladen, ik had dit gedaan maar er kwam geen melding door.
Ik heb dit dan na gecheckt en ik heb het naar het verkeerde nummer gestuurd.
Kan ik hier nog iets aandoen of is dat niet meer mogelijk?
Alvast bedankt
Ik probeerde mijn pay and go kaart te herladen, ik had dit gedaan maar er kwam geen melding door.
Ik heb dit dan na gecheckt en ik heb het naar het verkeerde nummer gestuurd.
Kan ik hier nog iets aandoen of is dat niet meer mogelijk?
Alvast bedankt
Bij dit te lezen stel ik mij de vraag als dit verkeerde nummer nu geen P&G nummer is of er dan wel van je rekening afgaat?
Maar de Proximus forummedewerkers zullen je wel verder kunnen informeren of daar iets aan te doen is, als ze hier straks de draad opnemen.
Een van de nummers had ik ook fout ingetypt in mijn profiel, jammer dat dit niet kan maar bedankt voor het antwoord.
Fijne avond nog
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.