Vraag

verkeerd gefactureerd en zenders weg

  • 28 June 2023
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Op 21 / 06 om 12.56 opgebeld door Proximus na aanleiding terug weer verkeerde factuur 

Ik heb Flex S +gratis boeket natuurzenders en entertainment.

plots zijn alle deze zenders verdwenen van mijn scherm op 26/06/2023

Bel er voor op 26/06 op 080022800 klantendienst waar ze me niet kunnen helpen en men zou mij binnen 14 dagen terug bellen.

deze morgen  bel ik terug en plaatsen ze mij pickx mix +  maar geen natuurzenders en entertainment maar wel aan meerprijs van 4,99 €

Graag zou ik iemand van Proximus aan de lijn willen die alles kan oplossen i.p.v. steeds verkeerde handelingen te treffen

Bij Proximus kent de klantendienst hun producten niet en geven ze steeds verkeerde info doordat ze met Hollandse Callcenters werken in onder aanneming.

EEn grote schande voor dat zogezegd Belgisch bedrijf


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Bartel  Dit was inderdaad gratis omdat je een gratis periode had van 3 maanden. Ik zie zonet dat je het huidige boeket hebt stopgezet. Een nieuwe graits periode is niet activeerbaar. Spijt me

Reageer