Ter info:
Morgen als de proximus medewerkers hier terug langskomen kunnen ze dit verder bekijken om dit euvel op te lossen.
@Stasbarry
onder welke naam staan je producten nu ? heb je een ander klantennummer ?
kan je zo veel mogelijk info geven via je profiel ?
groetjes,
Tina
Klantnaam: Stas Barry
Klantnummer: 6206*****
Ik ben dus gewoon verhuist naar mijn nieuwe huis en daarbij heb ik gebruik gemaakt van de link "ik verhuis" ik heb dan mijn modem en digicorder meegenomen naar het nieuwe huis. De technieker is langs geweest en die heeft alles aangesloten. Maar daarna kreeg ik van jullie telkens een mail dat ik mijn materialen moet binnen brengen. Dus ik veronderstel dat er iets is fout gegaan en mijn tv en internet in begin oktober zijn opgezegt. Ik heb jullie hiervan toen ook op de hoogte gebracht. Hier ging een dossier van opgemaakt worden en dit zou inorde komen zodat ik dit niet zou moeten betalen. Nu zijn we 7 januari en heb ik reeds de boete op mijn factuur staan die morgen word betaald via domiliciëring. Ik kan deze betaling dus niet tegehouden.
@Stasbarry
privé gegevens zoals klantnr zet je best onder “mijn profiel” (rechts boven bij avatar inloggen) en niet op het publieke forum
sepa mandaten kun je blokkeren of herroepen (binnen bepaalde termijn) bv. zie hieronder
https://www.kbc.be/particulieren/nl/product/betalen/zelf-bankieren/hoe-werkt-domiciliering.html
&
met eventueel teveel/onterecht betaalde bedragen wordt rekening gehouden in de volgende afrekeningen (of desgevallend teruggestort)
normalerwijze kunnen facturen/afrekeningen bij betwisting ook tijdelijk (geheel of gedeeltelijk) geblokkeerd worden door de helpdesk
ik vrees evenwel dat er geen Proximus-medewerkers u niet voor morgen nog zullen verder helpen op dit forum
inderdaad zelf al zouden ze nu nog reageren dan hangt dit af van door welke interne dienst dit moet verder behandeld en rechtgezet worden maar eens je gervraagde gegevens in je forum profiel staan kunnen ze daar verder mee.
@Stasbarry
Ik denk dat er admin wel wat misgegaan is.
Er werd een dossier opgemaakt, het staat op mijn naam en ik zal je proberen bellen op het gsm nr dat je ingevuld hebt in je profiel.
mvg,
Tina
Persoonlijk denk dat er van stopzetting van het abonnement is uitgegaan in oktober. Dat is het enigste geval wanneer er een boete aangerekend kan worden volgens deze prijslijst: https://www.proximus.be/dam/jcr:107153fe-38fe-4316-a91e-66770834c138/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/from20191101/expenses_indemnities_cse_nl~2019-08-28-14-35-12~cache.pdf B-Box 3 modem 99EUR en decoder 149 EUR (totaal 248 EUR).
Niet vergeten dat er af en toe wel wat verkeerd loopt in de administratie (voorbeelden genoeg) maar dat wil zeker niet zeggen dat het niet kan recht gezet worden, gewoon wat de tijd laten om alles grondig te laten natrekken door Prox.
We hebben ondertussen contact gehad met de klant en het is duidelijk wat er moet gebeuren.
Alles komt in orde.
mvg,
Tina