Vraag

verhoogde tegemoetkoming

  • 11 October 2021
  • 5 reacties
  • 819 Bekeken

Goedemiddag 

Wat moet ik doen om mijn verhoogde tegemoetkoming bij jullie te laten activeren. Kunnen jullie me helpen hiermee

 

Met vriendelijke groeten

Bram 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Bram98 Vandaag werd voor jou een dossier opgestart bij het BIPT voor de aanvraag van de verhoogde tegemoetkoming. Deze aanvraag werd voorlopig geweigerd. Volgens het BIPT heb je geen recht op het sociaal tarief, tenzij documenten worden verstrekt die dat recht aantonen. Je zal weldra een brief ontvangen van het BIPT met de reden van de weigering. Hierop vind je ook het adres om de nodige documenten naartoe te sturen. Groetjes, Antonella

Ik heb een verhoogde tegemoetkoming vind nergens waar ik dit moet aanvragen .mvg 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

Sociaal tarief voor telefonie en internet | Vlaanderen.be 

= aanvraag dient te worden ingediend bij een telecomoperator van uw keuze

 

Sociaal tarief | Proximus

→ 0800 22800, mogelijks kan een Proximus moderator op dit publieke forum vanaf maandag hiervoor ook verder helpen

@Niesje_niesje

PX rorummedewerkers komen pas maandag terug langs, maat ondertussen kan je hier al wat info vinden:

Reputatie 7
Badge +3

@Niesje_niesje  Dag Ik heb dossier 53404902 hiervoor aangemaakt. De beheerder hiervan neemt contact met u op. Groetjes

Reageer