Beantwoord

veel te hoge factuur

  • 7 December 2023
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

Beste,

Ik heb elke maand netjes mijn facturen betaald.

Blijkbaar hebben jullie gedurende maanden te weinig aangerekend waardoor ik nu 725€ moet betalen?

Ik kan dat niet betalen.

Met vriendelijke groeten,

Philippe

icon

Beste antwoord door HeidiE 11 December 2023, 10:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Plukky2 Ik heb dossier 53691099 overgemaakt aan de de financiële dienst met de vraag om het afbetalingsplan via mail te versturen(mailadres dat in uw profile staat).Groetjes,Joel

Beste Heidi,

 

Zou je die via mail willen sturen?

We wonen ondertussen in het buitenland.

Dank u wel

Mvg,

 

Philippe

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Plukky2 een afbetalingsplan werd opgemaakt, meer info volgt per post. Groetjes, Heidi

Ja hoor mijn klantennummer is 622262***

Mvg,

 

Philippe 

Reputatie 7
Badge +3

@Plukky2  Kun je meer gegevens invullen onder je profiel. Ik kan je niet vinden met enkel het opgegeven mailadres. Dank je wel

 

Reageer