Beantwoord

veel te hoge factuur

  • 7 December 2023
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Beste,

Ik heb elke maand netjes mijn facturen betaald.

Blijkbaar hebben jullie gedurende maanden te weinig aangerekend waardoor ik nu 725€ moet betalen?

Ik kan dat niet betalen.

Met vriendelijke groeten,

Philippe

icon

Beste antwoord door HeidiE 11 December 2023, 10:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Plukky2  Kun je meer gegevens invullen onder je profiel. Ik kan je niet vinden met enkel het opgegeven mailadres. Dank je wel

 

Ja hoor mijn klantennummer is 622262***

Mvg,

 

Philippe 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Plukky2 een afbetalingsplan werd opgemaakt, meer info volgt per post. Groetjes, Heidi

Beste Heidi,

 

Zou je die via mail willen sturen?

We wonen ondertussen in het buitenland.

Dank u wel

Mvg,

 

Philippe

Reputatie 7
Badge +3

@Plukky2 Ik heb dossier 53691099 overgemaakt aan de de financiële dienst met de vraag om het afbetalingsplan via mail te versturen(mailadres dat in uw profile staat).Groetjes,Joel

Reageer