Beantwoord

Uw factuur

  • 31 January 2018
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

icon

Beste antwoord door Joel M 2 February 2018, 09:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Marc82,

De dossierbeheerder is er volop mee bezig en dit onder dossier 32679882.Deze zal na oplossing ook onmiddellijk contact met u opnemen om verder alles te bespreken.

Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.



Groetjes,

Joël
Zijn dit standard antwoorden?
Beste,

We hebben ons even geïnformeerd, en proximus dient eerst te inspecteren of bekabeling mogelijk is, daarna schriftelijk een datum prikken voor uitvoering, na bevestiging van klant afspraak uit voeren, dan pas alle diensten over te zetten, inclusief GSM. Bij mij zijn blijkbaar enkele stappen overgeslagen.
Proximus is hier dus zwaar in de fout gegaan en dient onze kosten te vergoeden. Dit zou niet nodig zijn moest er langs jullie zijde spoed worden achtergezet!

Reageer