Beste
Op mijn laatse factuur staat 3 euro voor tv replay heb ik niet besteld!!! wil u dat verwijderen aub en terug storten.
heb dat niet nodig en nooit gehad in mijn vorige facturen.
groetjes johan
kl nr122*****5 fact nr71441*****
Beste
Op mijn laatse factuur staat 3 euro voor tv replay heb ik niet besteld!!! wil u dat verwijderen aub en terug storten.
heb dat niet nodig en nooit gehad in mijn vorige facturen.
groetjes johan
kl nr122*****5 fact nr71441*****
In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker
Vragen over TV Replay | Proximus
Mogelijks betreft het TV Replay+ à rato van 5 euro/maand
TV Replay: TV wanneer en waar jij wil | Proximus
Beste
Op mijn laatse factuur staat 3 euro voor tv replay heb ik niet besteld!!! wil u dat verwijderen aub en terug storten.
heb dat niet nodig en nooit gehad in mijn vorige facturen.
groetjes johan
kl nr122416025 fact nr7144192436
Bij mij id dit het zelfde, als je 10 keer naar die klantendienst belt staat het er de 12 de maal nog op. Bij Telenet had ik zulke problemen niet, daar werd men direct geholpen. Ik heb gisteren op mijn Proximus gezien, en zie daar opeens een betaling open staan van meer dan 250€. Ik vraag mij wel eens af hoe ze daar aan komen. Ik heb al gebeld, en zogezegd zou er iemand bij mij zijn geweest om iets te herstellen. Dit dan wel zonder dat ik niemand heb gezien, want ik mag niet meer gaan werken van de dokter door een tumor en een werkongeval.
gewoon afwachten tot een proximus forummedewerker hier de draad opneemt om je verder te helpen en daarom , indien dit nog niet gebeurd is, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat ze hier direct mee aan de slag kunnen
Ok bedankt zal het nazien groetjes johan
ik vraag de technische dienst naar meer info ivm de interventie
groeten
Tina
ik vraag de technische dienst naar meer info ivm de interventie
groeten
Tina
Alles is in orde gekomen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.