Skip to main content

 

Beste,

 

Twee maanden geleden heeft Proximus mij zonder iets te laten weten een nieuwe TV box opgestuurd; blijkbaar ter vervanging van de V4 omdat deze te oud was en uit het netwerk gehaald ging worden. Ik heb dan nog twee weken mijn oude V4 gebruikt vanwege de harde schijf, waarna deze inderdaad stopte met werken. Daarna netjes naar de registratie gebeld, waar ze me zeiden dat er geen TV box meer op mijn lijn te vinden was en dat ik gewoon  de nieuwe kon aansluiten.

 

In november werd op mijn factuur een extra TV decoder aangerekend, deels voor de maand oktober (€ 1.23) en voor november € 11. Ik heb dan online contact opgenomen met de klantendienst, die mij dit gingen crediteren. Achteraf kreeg ik  € 11 terug. Ik dacht, misschien een foutje, dus ik liet het zo. Maar voor de maand december word de tv box opnieuw aangerekend, dus zit ik nu weer aan € 12.23.

 

Kan iemand dit crediteren, en die extra kost voor de TV box (die inclusief in mijn pakket zit), annuleren?

 

@LuckyBLue 

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze de draad hier terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst/belangrijk acht. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reeds  ingevuld.


Dag ​@LuckyBLue ik doe het nodige, bevestigingsmail volgt!


Reageer