Beste
Ik bezit momenteel een Tuttimus pack maar zou graag overstappen naar Flex.
Kan dit gewoon via de webshop en daar de nodige aanpassingen doen qua opties en daarna “bestellen”?
Beste
Ik bezit momenteel een Tuttimus pack maar zou graag overstappen naar Flex.
Kan dit gewoon via de webshop en daar de nodige aanpassingen doen qua opties en daarna “bestellen”?
lukt het niet via http://myproximus.be
of er hier vanavond nog iemand gaat reageren van proximus zelf daar vrees ik voor en pas overmorgen dan komen die hier op het forum terug langs.
en wat met het cadeau dat ze aan nieuwe klanten geven?
de trouwe klanten worden weer eens inde kou gezet…..
belachelijk vind ik het
Ik lees hier toch op bepaalde topics dat er toch nog korting trouwe klant gegeven wordt.
Maar pas overmorgen komt hier iemand die van Proximus zelf is, teug langs op het forum
En wat als we alles overzetten op de naam van mijn man?
Dus nieuwe klant……
Vind je dit geen héél gedoe om dan als puntje bij paaltje komt alles hetzelfde blijft en iedereen tevreden is….
Hopelijk reageren ze vanuit de proximus hoek en worden we niet weer terug van het kastje naar de muur gezonden
morgen als iemand van proximus zelf hier terug langskomt zullen ze u hierbij wel verder info kunnen geven.
Zo zouden we de vaste telefoonlijn wegdoen (thuis ervaring upgrade van 11 euro) en we willen ons pakket all foot behouden.
PS: Ik zag dat nieuwe klanten een cadeau kunnen aanschaffen voor 69 euro, maar wij zijn al 30 jaar klant en wij kunnen daar dus niet van genieten? Dat vind ik toch wel zeer spijtig. Trouwe klanten worden minder beloond. Groeten
Ik had graag de overstap gemaakt van Tuttimus met 2 mobielen naar Flex All in Multi-Mobile.
Als ik dit doe, heb ik dan nog steeds het recht om twee mobiele toestellen toe te voegen met bijhorende Dataphone?
Ik had graag de overstap gemaakt van Tuttimus met 2 mobielen naar Flex All in Multi-Mobile.
Als ik dit doe, heb ik dan nog steeds het recht om twee mobiele toestellen toe te voegen met bijhorende Dataphone?
Beste
Ik bezit momenteel een Tuttimus pack maar zou graag overstappen naar Flex.
Kan dit gewoon via de webshop en daar de nodige aanpassingen doen qua opties en daarna “bestellen”?
oppassen ze beloven van alles en het wordt er niet beter op . met een berekening van alles zou ik de eerste 3maanden 95 euro moeten betalen daarna iets van een 106. ik zit in de eerste 3 maanden en betaal iets meer dan 110 euro krijg je reactie ja hulp neen. hetzelfde met decoder maar dat zend ik naar testaankoop…..
Waarom zeggen ze dan dat ik het totaal bedrag maar 96 euro ging zijn met alles erin en inc btw.ik heb het zeker 5 keer gevraagd
Inderdaad ik wel en omdat ik in het verleden hier al problemen mee gehad heb heb ik het meerdere keren gevraagd. Die mobile coverage etc heb ik dat nodig en waarom heb ik dit.ik sukkel nu hal vele tijd met proximal en vraag me soms af waarom ik niet overstap.
zit er wel vaste telefonie in je flex pack, want dat zou de reden kunnen zijn voor de aanrekening!
zit er wel vaste telefonie in je flex pack, want dat zou de reden kunnen zijn voor de aanrekening!
Neen dar hebben we stopgezet met flex
Mobile Coverage Extender dient als je binnenshuis slecht kunt bellen of surfen met je smartphone, kun je met de Mobile Coverage Extender (Pro) het bereik versterken.Dataphone 1GB zit aan uw Joint offer van gsm-abonnement/toestel gekoppeld.Groetjes,Joel
Dat is er ook is een ieuwbouw maar beter ontvangst of telefoin bereik is er niet. Ik kan vaak niet belllen en internet valt uit er is ook vertserjer aanwezig
zit er wel vaste telefonie in je flex pack, want dat zou de reden kunnen zijn voor de aanrekening!
Sorry
Ik heb nu alles ingevuld.
Dag Proximus medewerkers,
Ik had eens enkel vragen i.v.m. het omschakelen van Tuttimus naar Flex.
We zouden dus willen overgaan op een Flex Netflix (we hebben nu ook de optie Netflix op onze tuttimus) met volgende eigenschappen :
Wat zou dit voor mij als trouwe klant dan gaan kosten ;-)
Groetjes
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.