Vraag

trouw beloond korting

  • 10 February 2022
  • 5 reacties
  • 480 Bekeken

Hallo,  Op het laatst ontvangen factuur is de korting van vaste klant weggevallen en nu betaal ik 13 euro meer dan vorige maand. Groetjes Kristel.


5 reacties

ter info: 
De getrouwheidskorting is een korting van bepaalde duur voor bestaande en trouwe klanten.
Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen.
De getrouwheidskorting is afhankelijk van je pack samenstelling/abonnementsgelden/historiek

Morgen kunnen de proximus forummedewerkers dit verder natrekken.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Kristel Willems 

de grootste korting die je vorig jaar kreeg maakte deel uit van een promo voor pack migratie (wijziging pack)

Deze korting kan 1x toegepast worden en is idd 12 m geldig.  Die kan niet meer verlengd worden.

De korting trouwe klant kan wel herbekeken worden;  We contacteren de collega’s van de betrokken dienst en kijken wat we voor je kunnen doen.

groeten,

Tina

Ik ben mijn kortingen ook verloren +25 euro extra op factuur. Mooie bonus voor een trouwe klant  sinds 1986.  Graag voor mij ook de korting voor trouwe klant internet terug laten bekijken door de collega’s van de betrokken dienst en kijken wat ze voor mij kunnen doen.

Korting mobiel internet valt ook weg. Deze gebruik ik niet meer, kan die van mijn abonnement af?

Documentnummer 7230042***
Klantnummer *****
Dhr AERTS JAN
****

*****

FYI: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @aertsjan we hebben ook je mail goed ontvangen, hiervoor werd dossier 50364102 al opgemaakt. We kijken het voor je na en houden je op de hoogte. Groetjes, Heidi

Reageer