En ik ben niet zeker dat er op het forum vandaag nog mensen va Proximus zullen komen. Tijdens het WE zeker niet. Wachten tot maandag dus. Vul ondertussen uw forumprofiel voldoende aan zodat u gemakkelijk kunt getraceerd worden.
En ik ben niet zeker dat er op het forum vandaag nog mensen va Proximus zullen komen. Tijdens het WE zeker niet. Wachten tot maandag dus. Vul ondertussen uw forumprofiel voldoende aan zodat u gemakkelijk kunt getraceerd worden.
Ik ga morgen wel naar de Proximus shop… Dit laat meer dan te wensen over.
Ze raden u wel aan een afspraak te maken.
In principe werkt het als volgt via uw MyProximus account
de dataphone optie die dient voor de afbetaling van uw toestel schrappen
eens bovenstaande verwerkt (na 24h?) kunt u een nieuwe bestelling op uw huidig nr plaatsen (waarbij opnieuw een dataphone optie en eventueel een gewijzigd Mobilus abo geactiveerd wordt)
de restwaarde van uw toestel wordt in rekening gebracht op uw volgende factuur
Succes
In principe werkt het als volgt via uw MyProximus account
de dataphone optie die dient voor de afbetaling van uw toestel schrappen
eens bovenstaande verwerkt (na 24h?) kunt u een nieuwe bestelling op uw huidig nr plaatsen (waarbij opnieuw een dataphone optie en eventueel een gewijzigd Mobilus abo geactiveerd wordt)
de restwaarde van uw toestel wordt in rekening gebracht op uw volgende factuur
Succes
Dat is nogal moeilijk aangezien ik die optie niet zelf kan schrappen en er verschijnt dat ik er de klantendienst voor moet contacteren… Welke gewoon niet opneemt!
Ik ben hier dus helemaal niks mee.
Waarom u dit niet kunt weet ik niet, toegegeven er duiken nogal regelmatig “problemen MyPx” op in dit forum
Indien er staat “contacteer de klantendienst” … lijkt er mij voor u weinig keuze over, nee?
= u had dit eerder kunnen vermelden ...
In elk geval zult u hier niet voor (ten vroegste) maandag meer geholpen worden
@Dimi89 maandag pas komt er pas iemand die van prox zelf om dit eventueel voor u te doen of je kunt ook tijdens het weekend bellen op het gratis nummer 0800 22 800
@Dimi89
ik merk dat dit ondertussen is opgelost : je hebt een nieuw toestel. Veel plezier ermee…
groeten
tina