Toch aangerekend voor WiFi-booster, na bevestiging van chat dat het gratis was

  • 13 December 2022
  • 7 reacties
  • 91 Bekeken

Hi all, 

Na veel problemen te hebben met de verbinding thuis waar we meer dan genoeg voor betalen, gevraagd naar de WiFi booster in de chat, die zogenaamd gratis zou zijn.

Meerdere malen gevraagd achter bevestiging hiervoor en hoe het verrekend werd in de factuur.

Met als antwoord, ja is gratis voor mensen met vaste lijn etc. Uiteindelijk dus toch besteld (en nogmaals gevraagd aangezien er degelijk een prijs bijstond), dat het verrekend werd. Opnieuw een geruststellend antwoord.

 

Booster ondertussen aangekomen weinig effect op de verbinding zelf. Check ik mijn factuur en, jazeker, booster en subscriptie aangerekend! 

Sinds gisteren in de chat al 4 mensen die mij zogezegd gingen verder helpen,waarna ik niet meer heb gehoord. Vandaag opnieuw geprobeerd, met een persoon die mij gewoon leuk zegt dat ik een flex abbo moet hebben en de chat afsluit. Trekt echt op niets. Ookal is dit het geval, ik het het van jullie zelf vernomen dat ik er recht op zou hebben aangezien ik een vaste lijn heb, ongeacht wij nog een tuttimus abbo hebben!!! Dus ik wil hier geholpen worden en dat dit wordt rechtgezet, tuttimus of niet. 

De chat heeft mij 0,0 verder geholpen, echt schandalig.

De screenshots hieronder zijn trouwens wel van een degelijk persoon in de chat, voordat ik de booster had en achter info vroeg. Die chat die ik onlangs heb gehad wil ik snel vergeten

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@azertyqwerty Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer) aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

@azertyqwerty Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer) aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

done

Reputatie 7
Badge +3

@azertyqwerty  Dit is inderdaad gratis in een flex pack. Het pack van jou is een Tuttimus. Zet ik dit om? 

@azertyqwerty  Dit is inderdaad gratis in een flex pack. Het pack van jou is een Tuttimus. Zet ik dit om? 

Dit is mijn punt niet. Ik heb informatie gehad dat ik er ook ondanks mijn tuttimus pack, recht op had en het gratis was, dus ik wil tenminste dat mijn factuur verrekend wordt op basis van informatie die ik van proximus gekregen heb, en dat ook van deze maand aangezien ik ervan uit ga dat die voor december ook wordt aangerekend.  

Erna mag je me altijd het verschil laten zien voor een omzetting naar flex. Maar opnieuw, ik wil eerst dat  voor november en eventueel december het correct verrekend wordt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @azertyqwerty ik corrigeer uit commercieel standpunt de maanden november en december. Groetjes, Heidi

Dag @azertyqwerty ik corrigeer uit commercieel standpunt de maanden november en december. Groetjes, Heidi

Jullie mogen ook iem sturen om de booster terug te halen. Heeft niet het gewenste resultaat staat in mijn slaapkamer en in de badkamer is signaal al weg. Hier willen we niet voor betalen 

 

Reputatie 7
Badge +3

@azertyqwerty

het spijt me dat het niet het gewenste resultaat geeft.

Ik doe de opzeg van de booster zo gauw het order voor overname naar ander klantennr erdoor is. 

Via mail krijgen jullie hiervan bevestiging.  Hier zal ook een label bijzitten om booster gratis via bpost terug te sturen.

via je MyProximus kan je een (gratis) Happy House bezoek aanvragen, zodat een technieker de algemene situatie in je huis bekijkt en verbeteringen voorstelt? 

groeten

tina

Reageer