Hi all,
Na veel problemen te hebben met de verbinding thuis waar we meer dan genoeg voor betalen, gevraagd naar de WiFi booster in de chat, die zogenaamd gratis zou zijn.
Meerdere malen gevraagd achter bevestiging hiervoor en hoe het verrekend werd in de factuur.
Met als antwoord, ja is gratis voor mensen met vaste lijn etc. Uiteindelijk dus toch besteld (en nogmaals gevraagd aangezien er degelijk een prijs bijstond), dat het verrekend werd. Opnieuw een geruststellend antwoord.
Booster ondertussen aangekomen weinig effect op de verbinding zelf. Check ik mijn factuur en, jazeker, booster en subscriptie aangerekend!
Sinds gisteren in de chat al 4 mensen die mij zogezegd gingen verder helpen,waarna ik niet meer heb gehoord. Vandaag opnieuw geprobeerd, met een persoon die mij gewoon leuk zegt dat ik een flex abbo moet hebben en de chat afsluit. Trekt echt op niets. Ookal is dit het geval, ik het het van jullie zelf vernomen dat ik er recht op zou hebben aangezien ik een vaste lijn heb, ongeacht wij nog een tuttimus abbo hebben!!! Dus ik wil hier geholpen worden en dat dit wordt rechtgezet, tuttimus of niet.
De chat heeft mij 0,0 verder geholpen, echt schandalig.
De screenshots hieronder zijn trouwens wel van een degelijk persoon in de chat, voordat ik de booster had en achter info vroeg. Die chat die ik onlangs heb gehad wil ik snel vergeten