@Evidi
Het spijt me, de inhoud van de opvraging kunnen we niet zien
enkel de datum, het uur en de duur van het gesprek.
Aangezien het echt zeer kort is geweest, vermoed ik dat het eerder per ongeluk werd opgeroepen op 9 november.
Ik contacteer de dossierbeheerder en vraag voor herziening van het dossier. Wie weet….
groetjes
Tina
@tina.b
Bedankt voor je opvolging!
We kijken uit naar de herziening.
Mvg,
Evi
@Evidi
Het spijt me, de inhoud van de opvraging kunnen we niet zien
enkel de datum, het uur en de duur van het gesprek.
Aangezien het echt zeer kort is geweest, vermoed ik dat het eerder per ongeluk werd opgeroepen op 9 november.
Ik contacteer de dossierbeheerder en vraag voor herziening van het dossier. Wie weet….
groetjes
Tina
Beste,
Ik heb niks gehoord van proximus (klantendienst of helpdesk)
De betaling is automatisch gebeurd, nadat ik hiervan melding heb gemaakt mocht ik echter nog geen rechtzetting hiervan ondervinden.
Mvg,
Evi
@Evidi
Het spijt me dat de dossierbeheerder niet meer heeft gereageerd.
Aangezien het dossier toch al een tijdje gesloten was, heb ik zelf een kleine commerciêle verrekening gemaakt.
Dit zal of volgende aanrekening automatisch verrekend worden of automatisch teruggestort worden.
vriendelijke groeten
Tina
@Evidi
Het spijt me dat de dossierbeheerder niet meer heeft gereageerd.
Aangezien het dossier toch al een tijdje gesloten was, heb ik zelf een kleine commerciêle verrekening gemaakt.
Dit zal of volgende aanrekening automatisch verrekend worden of automatisch teruggestort worden.
vriendelijke groeten
Tina
Beste Tina,
Bedankt voor uw antwoord en hulp!
Mvg,
Evi