Skip to main content

Hallo, na de overschakeling naar mobile vikings is een proximus technieker langsgekomen om de modem te vervangen. Deze heeft de oude modem meegenomen. Echter krijg ik nu melding dat ik alsnog de oude modem moet terugsturen om kosten te vermijden. Ik heb deze dus niet meer in mijn bezit.

Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel nog.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten jvm met je probleem.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen dinsdag.  
 


Dag @Jonas Deprauw ik maak een dossier en volg dit zelf verder op. Ik heb alvast in ons systeem gezet dat de modem terug ‘binnen’ is. Groetjes, Heidi

 


Reageer